OBCHODNÍ PODMÍNKY
Všeobecné obchodní podmínky
Na téhle stránce najdeš všeobecné obchodní podmínky, kterými se BURGA řídí. Doporučujeme si je nejdřív přečíst – pokud si u nás totiž něco objednáš, automaticky s nimi souhlasíš. Na každou objednávku se vždycky vztahuje verze podmínek, která platila ve chvíli, kdy byla daná objednávka dokončená.
Každý, kdo odešle objednávku, potvrzuje, že je mu aspoň 18 let (nebo že má souhlas rodiče nebo zákonného opatrovníka). Kromě toho souhlasí s následujícími obchodními podmínkami.
Pokud s podmínkami BURGY nesouhlasíš, nepoužívej prosím naše stránky ani si od nás nic nekupuj. Jen pro úplnost – tyhle podmínky nemůžeš přijmout jen částečně, pokud se na tom s BURGOU nejdřív písemně nedomluvíš.
Pokud si tyhle podmínky (nebo jejich část) nepřečteš, odmítáme veškerou zodpovědnost, a to i v případě, že tak děláš s naším souhlasem.
Osobní údaje
Osobní údaje se řídí našimi zásadami ochrany osobních údajů. Všechny údaje, které nám poskytneš, stejně jako ty, které sami sesbíráme, nám pomáhají zjednodušit proces objednávání a dodávání zboží.
Platba
Dokud nezaplatíš, všechny výrobky zůstávají vlastnictvím BURGY. Vyhrazujeme si proto právo tvoji objednávku neodeslat v případě, že tvoje platba bude zamítnuta nebo s ní budou jakékoliv jiné problémy.
Cena, která se na danou objednávku vztahuje, je cena platná v den, kdy člověk objednával. Cena poštovného se ti zobrazí před odesláním objednávky. Údaje z tvojí karty nikde neukládáme – celý objednací proces je proto bezpečný.
Mysli prosím na to, že v tvém regionu můžou vzniknout dodatečné poplatky. Víc se o nich dočteš v oddílu věnovaném dodání zboží.
Dodání zboží
Vezmi prosím na vědomí, že nehradíme clo ani jiné dovozní poplatky. Tyhle poplatky se řídí pravidly země, do které zboží dodáváme, a odpovídá za ně zákazník.
Pokud se chceš o dodání zboží dozvědět víc, přečti si prosím naše podmínky doručení zboží.
Potíže s dodáním
Pokud máš jakékoliv dotazy ohledně poštovného nebo dodání zboží, napiš nám. Rádi ti pomůžeme.
Jako firma myslíme hlavně na zákazníka. Snažíme se ti proto poskytovat co nejkvalitnější zboží a služby. Ne vždycky se ale všechno povede. V případě, že s výrobkem budeš mít jakýkoliv problém, nám prosím dej vědět – uděláme všechno proto, abychom to napravili.
Právo odstoupit od smlouvy
Pokud chceš svoji objednávku zrušit, napiš nám na hello@burga.com.
V závislosti na tom, kde bydlíš, máš díky Podmínkám pro spotřebitelské smlouvy (informace, rušení a dodatečné poplatky) z roku 2013 (dále už jen „PSS“) nebo díky obdobnému spotřebitelskému zákonu v EU právo zrušit svoji objednávku. To znamená, že pokud během stanovené lhůty pro rušení změníš názor nebo se rozhodneš, že zboží z jakéhokoliv důvodu nechceš, tak nám můžeš napsat, že rušíš objednávku. V případě, že už máš balíček doma, budeš muset dané výrobky vrátit. Jenom mysli na to, že poštovné za vracení nepoškozených výrobků hradí zákazník.
Pokud objednáváš ze země mimo EU, je možné, že navíc budeš muset uhradit clo nebo jinou daň. I v tomhle případě za něj totiž zodpovídá zákazník.
VAROVÁNÍ: Personalizované zboží vyrábíme na zakázku. Nejsme ho proto v žádném případě schopni vyměnit ani za něj vrátit peníze. Jedinou výjimkou je zboží s výrobní vadou.
Vrátit můžeš pouze nepoužité výrobky v originálním balení. Mysli na to, že balíčky kontrolujeme.
Všechny vrácené výrobky musí mít originální etiketu. Krabice, do které je zabalíš, původní být nemusí. Pořád ale ručíš za to, že se zboží po cestě nepoškodí – pořádně ho proto zabal. Pokud se nám výrobek vrátí ve špatném stavu, nebudeme ti za něj schopni vrátit peníze a budeme ti ho muset poslat zpátky. Peníze přitom vracíme stejným způsobem, jakým byla uhrazena původní objednávka.
Pokud nám zboží ze zrušené objednávky nepřijde, můžeme ho vymáhat. Veškeré náklady, které nám tak vzniknou, platí zákazník.
Pokud si u vracení zboží všimneme podezřelého vzorce chování (např. budeme někoho podezřívat, že výrobky před vracením používá, nebo že si kupuje velké množství výrobků, které pak všechny posílá zpátky, nebo že vracené zboží neodpovídá tomu, co si objednal), můžeme danému zákazníkovi deaktivovat všechny účty.
Vracení zboží a peněz
Pokud ti přijde jiný počet nebo typ zboží, máme zákonnou odpovědnost situaci napravit nebo ti vrátit peníze.
Pokud chceš poškozený nebo nesprávný výrobek vrátit, napiš nám prosím do 30 dní od jeho obdržení na adresu hello@burga.com. Pokud zjistíš, že jsme zboží popletli, nebo na něm najdeš závadu, vyfoť nám daný výrobek a přilož do emailu obrázek spolu s vysvětlením.
Pokud nám nevysvětlíš, proč zboží vracíš, nebo se nám ohledně vracení zboží vůbec neozveš, nebudeme ti za něj schopni vrátit peníze.
Peníze za vrácené zboží posíláme stejnou metodou, jakou bylo původně zaplaceno.
V případě, že budeš vracet poškozené nebo popletené zboží, hradí poštovné BURGA.
Na jednu kategorii zboží se vztahuje výjimka. Logicky jde o brýle. Najít totiž pár, který by člověku sedl, totiž není jen tak. A právě proto jsme se na ně rozhodli nabídnout možnost vrácení zdarma.
Pokud se ti tvoje nové obroučky nebudou líbit, nepanikař. Stačí, když do 30 dní od obdržení balíčku napíšeš na BURGA zákaznickou podporu.
Pošleme ti štítek a instrukce, jak zboží vrátit. A neboj, nebude tě to nic stát!
Tvůj obličej je unikát a zaslouží si jenom to nejlepší. Neboj se tedy vyřádit – všechno, co se ti nakonec nebude líbit, nám můžeš snadno vrátit.
Vracet lze pouze nepoužité zboží v původním balení.
Balíček označ slovy „VRÁCENÉ ZBOŽÍ“, abychom se vyhnuli možnému nedorozumění.
Pokud máš ohledně vracení zboží jakékoliv další dotazy, napiš nám na adresu hello@burga.com.
Pokud si u vracení zboží všimneme podezřelého vzorce chování (např. budeme někoho podezřívat, že výrobky před vracením používá, nebo že si kupuje velké množství výrobků, které pak všechny posílá zpátky, nebo že vracené zboží neodpovídá tomu, co si objednal), můžeme danému zákazníkovi deaktivovat všechny účty.
Tvůj BURGA účet
Každý zákazník je zodpovědný za svůj BURGA účet a za údaje, které nám poskytne.
Nesmí proto svůj účet zneužívat (ať už nelegálně či nemorálně) nebo využívat způsobem, který by poškodil BURGU.
Vyhrazujeme si proto právo smazat nebo pozastavit účet, pokud si u něj všimneme podezřelé aktivity. Používat cizí BURGA účet bez souhlasu daného člověka je přísně zakázáno.
Záruka
Snažíme se prodávat co nejkvalitnější výrobky.
Nabízíme na ně proto záruku, jejíž délku určuje rozhodné právo.
Naše záruka kvality nijak nelimituje ani neomezuje tvoje právo v případě, že ti zašleme vadné zboží.
BURGA na všechny výrobky, které prodává na svých stránkách, poskytuje různě dlouhou záruční lhůtu. Záruka se vztahuje na vady z výroby, ne však na poškození, které nezpůsobí výrobce ani my. Na škodu z nedbalosti nebo neopatrnosti, škodu způsobenou vnějšími podmínkami, škodu, která vznikne běžným opotřebením, nebo škodu, kterou způsobí zákazník nevhodnou péčí, se tedy záruka nevztahuje.
Pokud si chceš mít možnost záruky, nezapomeň se u každého výrobku řídit pokyny k použití.
Použití našich stránek
Zakazujeme naše stránky používat k následujícím účelům:
- porušování zákona nebo nahrávání nezákonných, vulgárních nebo urážlivých věcí
- zamezování ostatním v příjemném používání těchhle stránek
- kopírování našich vzorů nebo dalšího obsahu, který je intelektuálním vlastnictvím BURGY
- používání obsahu, který nahráli ostatní, bez jejich svolení
Naše stránky nesmíš nijak zneužívat ani do nich zasahovat (např. je hackovat, dávat na ně viry, trojské koně, logické bomby nebo jiný materiál, který může škodit zařízení našich zákazníků nebo je omezit v používání našich služeb, atd.). Stejně tak je zakázáno ničit zařízení BURGY, omezovat její funkčnost nebo krást data jejích zákazníků.
Dále ti na svých stránkách zakazujeme používat automatizované systémy nebo software na získávání dat.
Člověk, který tato pravidla poruší, ručí za možné škody, které nám vzniknou. Každý náš zákazník souhlasí s tím, že bude BURGU, stejně jako její ředitele, manažery, zaměstnance, konzultanty, agenty a společníky chránit a bránit před veškerými nároky a závazky třetích stran, stejně jako před škodami a/nebo výdaji (včetně, ale nejen právních poplatků), které vzniknou v závislosti na jeho používání (nebo zneužívání) našich stránek nebo v závislosti na neuposlechnutí těchto podmínek. Pokud ke škodě skutečně dojde, zákazník se nás navíc zavazuje odškodnit.
Neručíme za to, že naše stránky budou neustále k dispozici. Za možné výpadky proto odmítáme odpovědnost.
Recenze na našich stránkách
Pokud si u nás něco koupíš a budeš splňovat ostatní podmínky z tohohle oddílu, budeš mít nárok zakoupené výrobky na BURGA stránkách ohodnotit a napsat na ně recenzi.
Zavazujeme se, že při sběru a zveřejňování zákaznických recenzí dostojíme všem podmínkám, které nám ukládá rozhodné právo, stejně jako našim obchodním podmínkám a podmínkám ochrany soukromí.
Změny
Vyhrazujeme si právo tyhle obchodní podmínky kdykoliv pozměnit.
Pokud tomu nestanovíme jinak, tak se o změně Všeobecných obchodních podmínek dozvíš přímo na našich stránkách. Veškeré změny vstupují v platnost ve chvíli, kdy je zveřejníme. Pokud s novými podmínkami nebudeš souhlasit, přestaň prosím používat naše stránky a kupovat naše zboží.
Reklama a sponzorství
Tyhle stránky mohou obsahovat reklamní nebo sponzorovaný materiál. Tímto bereš na vědomí, že BURGA neručí za obsah třetích stran (dále jen „Obsah“).
Co se Obsahu týče, nenabízíme žádná prohlášení ani záruky (tj. neručíme včetně, ale nejen za jeho přesnost ani za kvalitu výrobků nebo služeb, které se v něm objevují). Zákazník tímto bere na vědomí, že informace dostupné na jiných stránkách přes odkaz, patří straně, která Obsah poskytuje a která za něj ručí.
Omezení odpovědnosti
Odmítáme zodpovědnost za jakékoliv ztráty nebo škody, ke kterým dojde, pokud budeš výrobek používat jinak, než jak je uvedeno v návodu k použití a v pokynech k údržbě. Stejně tak neručíme za škody, ke kterým dojde v závislosti s neopatrným používáním. Zákazník má navíc povinnost výrobek zkontrolovat a ověřit, že není poškozený, než ho začne používat.
Za ztrátu nebo škodu, ke které dojde v závislosti s tvojí objednávkou na našich stránkách, ručíme jen do výše dané objednávky, pokud tomu zákon nestanoví jinak. V žádném případě navíc neručíme za nepřímé ztráty ani za nepřímé škody.
Právo duševního vlastnictví
Veškerý obsah na našich stránkách, včetně veškerého textu, grafiky, obrázků, fotek, videí nebo jiného vizuálního materiálu/nahrávek, obchodních značek, log, jiných vizuálních značek, ilustrací, grafického designu stránek, softwarového kódu a/nebo individuálních částí všech výše jmenovaného, domén atd. (dále jen „Obsah BURGY“), je naším duševním vlastnictvím nebo vlastnictvím třetí osoby. Je tudíž chráněn zákonem a mezinárodními právními akty, které se copyrightem a právem duševního vlastnictví zabývají.
Tím, že souhlasíš s těmito podmínkami, bereš na vědomí, že ti používání našich stránek a kupování našich výrobků nedává právo k Obsahu BURGY, a že ho tudíž můžeš používat pouze v souladu s těmito podmínkami. Obsah BURGY (včetně, ale nejen jeho zveřejňování, prodávání, pronajímání, kopírování, zobrazování, modifikace, adaptace, reprodukce) proto nebudeš používat jinak než se souhlasem BURGY nebo třetí strany, která k němu vlastní práva. Obsah BURGY tedy nesmíš použít jinak než za osobními a informačními účely.
Pokud porušíš naše práva duševního vlastnictví, ručíš za škody, které z tohoto porušení plynou.
Informace
Pokud máš jakékoliv dotazy, napiš nám na adresu hello@burga.com. Rádi ti pomůžeme.
Veškeré notifikace ohledně dané objednávky budeme posílat na email a/nebo telefonní číslo, které nám zákazník poskytne. BURGA odmítá veškerou zodpovědnost v případě, že se k němu zaslané informace nebo potvrzení nedostanou v závislosti na internetovém připojení, výpadcích na straně poskytovatele emailových služeb, zprávách, které skončí ve SPAMU nebo nesprávných údajích, které nám zákazník poskytne.
Urovnávání sporů a rozhodné právo
Tyto Všeobecné obchodní podmínky se stejně jako nákup našeho zboží řídí právem Litevské republiky. Jakékoliv spory, které na jejich základě vzniknou, budou tudíž urovnány příslušnými soudy Litevské republiky. Vezmi prosím na vědomí, že můžeme podávat žaloby i v místě trvalého pobytu zákazníka.
Pokud máš jakékoliv stížnosti, můžeš nám je popsat a dodat kanály, které jsou v těchto podmínkách uvedeny. Zavazujeme se na ně odpovědět do 14 (čtrnácti) kalendářních dnů od data přijetí tvojí žádosti.
Pokud spolu daný spor nedokážeme urovnat, můžeš svoji žádost poslat Státnímu orgánu na ochranu spotřebitele Litevské republiky (díky EU to jde online: http://ec.europa.eu/odr) nebo příslušnému soudu.
K poslední aktualizaci došlo 17. 1. 2024