PODMÍNKY PRO VRÁCENÍ ZBOŽÍ
Nejvíc ze všeho nám záleží na spokojenosti zákazníků. A právě proto se jim snažíme poskytnout co nejpříjemnější prostředí a co nejkvalitnější výrobky. Občas se to ale prostě nepovede. Pokud máš se zbožím jakýkoliv problém, napiš nám. Uděláme všechno proto, abychom to napravili.
Pokud budeš chtít zboží vrátit, napiš nám do 30 dní po tom, co si ho převezmeš, na hello@burga.com. Pokud bude s výrobkem něco špatně (nebo se nám podaří poslat špatné pouzdro), zkus nám defekt vyfotit a obrázek spolu s vysvětlením pošli na výše zmíněnou adresu.
VAROVÁNÍ: Personalizované výrobky děláme na míru. Nejdou proto vrátit ani vyměnit, pokud vyloženě nebudou mít výrobní závadu.
Peníze vracíme jenom zákazníkům, kteří nám pro vrácení zboží udají důvod. Napiš nám, abychom ti ho mohli uznat.
Peníze vracíme stejným způsobem, jakým bylo zboží z objednávky zaplaceno.
Měj taky na paměti, že poštovné za vrácené zboží vždycky hradí zákazník.
Super zprávy! Rozhodli jsme se zavést výjimku na jednu z našich produktových kategorií – konkrétně na brýle.
Najít brýle, které by člověku sedly, totiž není jen tak. A právě proto jsme se na ně rozhodli nabídnout možnost vrácení zdarma. Pokud se ti tvoje nové obroučky nebudou líbit, nepanikař. Stačí, když do 30 dní od obdržení BURGA brýlí napíšeš na zákaznickou podporu.
Pošleme ti štítek a instrukce, jak zboží vrátit. A neboj, nebude tě to nic stát!
Tvůj obličej je unikát a zaslouží si jenom to nejlepší. Neboj se tedy vyřádit – všechno, co se ti nakonec nebude líbit, nám můžeš snadno vrátit.
Zboží jde vracet pouze nepoužité a zabalené v originálním obalu.
Na balíček prosím napiš „RETURNED ITEM“, aby náhodou nedošlo k omylu.
Pokud máš ohledně vracení zboží jakékoliv další dotazy, napiš nám na email hello@burga.com.